Cura Connect streeft ernaar om goed werk te leveren. Toch kan het voorkomen dat u het niet eens bent met een beslissing of ontevreden bent over de geboden dienst(en). Wanneer dit het geval is, dan hoop ik hierover met u in gesprek te kunnen gaan om samen tot een oplossing te komen.

Wanneer dit onvoldoende uitkomst biedt, heeft u de mogelijkheid om de klacht neer te leggen bij een externe klachtenfunctionaris. Cura Connect heeft de klachtenregeling uitbesteed aan SoloPartners. Heeft u een klacht die u wilt voorleggen aan een onpartijdige klachtenfunctionaris, dan vindt u hier de stappen die u daarvoor kunt nemen.

Belangrijk
De mogelijkheid om een klacht voor te leggen aan een klachtenfunctionaris geldt voor alle diensten die Cura Connect aanbiedt. Voor diensten die onder de Jeugdzorg vallen, is er tevens de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een klachtencommissie. De klachtenregeling voldoet aan de eisen die daaraan zijn gesteld in de Jeugdwet.